جبهه آزادی افغانستان ادعا کرده است که شام دوشنبه یک موتر حامل کارکنان وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان را در حوزه دوازدهم امنیتی شهر کابل هدف قرار داده است.
به گفته این جبهه، این حمله حدود ساعت ۸:۲۰ شب در شهرک رهایشی امنیت ملی انجام شده که در نتیجه آن دو عضو طالبان کشته و دو تن دیگر زخمی شدهاند.
جبهه آزادی افغانستان گفته است که این حمله در ادامه عملیاتهای این گروه صورت گرفته است.
طالبان تاکنون در مورد این ادعا اظهار نظری نکردهاند و تلفات و جزئیات این رویداد نیز بهصورت مستقل تأیید نشده است.
نویسنده:سعید سمیر








